Medlemskab

Du er velkommen til at komme og prøve en aktivitet, et par gange, inden du beslutter dig for at melde dig ind. Du melder dig ind, ved at trykke på knappen "bliv medlem" på denne side og så udfylde skemaet. Derefter betaler du for medlemskabet.

Et medlemskab hos Mariagerfjord Idrætsforening koster 200 kr. per halvår, hvilket betales i marts og oktober. Betalingen kan foregå ved en bankoverførsel til vores konto: 9070 0002228610. Husk er skrive dit navn. Eller som noget nyt kan du nu anvende mobilpay. Du skal betale til 895458

Som medlem af Mariagerfjord Idrætsforening har du mulighed for at deltage i alle de motionshold, aktiviteter og ture, vi som forening arrangerer. Derudover giver det også mulighed for at tage med til alle de stævner og turneringer, vi deltager i.

I Mariagerfjord Idrætsforening ønsker vi også, at I som medlemmer får medindflydelse og ansvar i foreningen. Der er dels mulighed for at indgå i bestyrelsen. Vi kan også tilbyde instruktør kurser gennem DAI, med efterfølgende mulighed for at stå for en aktivitet.

Som forening ønsker vi at få flere frivillige instruktører på vores motionshold, så har dette interesse, kan du kontakte vores formand Peter Steen, på e-mail: peste@mariagerfjord.dk eller tlf: 29165756

Bliv Medlem